Sunday 11 July 2010

იქნებ ვინმეს გამოგადგეთ...

ძალიან მენანება ამდენი წლის მანძილზე, უნივერსიტეტის წყალობით, დაგროვილი ქსეროქსების გადაყრა, თუმცა საკმაოდ დიდ ადგილს იკავებს, აღარც მჭირდება. თავიდან გადავწყვიტე კახეთში წამეღო, მაგრამ იქაც ტყუილად უნდა ყოფილიყო ყუთში, არადა დარწმუნებული ვარ ძალიან ბევრ სტუდენტს დასჭირდება და თავიდან მოუწევს ამის გადაღებაში ფული გადახდა და რიგში დგომა. ამიტომ გადავწყვიტე ჩამოვწერო მასალები, რომლებიც აღარ მჭირდება, თუ რომელიმე მათგანი დაგაინტერესებთ, მითხარით და მოგაწვდით.
1. ანალიზური ჟურნალისტიკა, ანა ასათიანის მასალები, ყველაფერი
2. პიარი და ჟურნალისტიკა: მე-3 თავი პრ-ის როლი ორგანიზაციის სტრუქტურული სქემის ჩამოყალიბებაში; მე-6 თავი პრ ბიზნესში
3. კონფლიქტების გაშუქება: საომარი ჟურნალისტიკა, სამშვიდობო ჟურნალისტიკა და ერაყზე თავდასხმა
4. “კონფლიქტი, გენდერი და მშვიდობის მშენებლობა”:
I თავი კონფლიქტის ბუნება და მისი მართვა;
II თავი გენდერი _ სოციალური სქესი. საზოგადოება
IV თავი მშვიდობის მშენებლობა
V ქალი და მშვიდობის მშენებლობა
5. სოციალური ფსიქოლოგია:
1. სოციალური ფსიქოლოგიის საგანი და ამოცანები (I თავი)
2. ჯგუფები მე-7 თავი
3. დარწმუნება და კომუნიკაცია მე-2 თავი
4. პროსოციალური ქცევა
5. დათმობა (მიყოლა)
6. სოციალური კოგნიცია (მე-3 თავი)
7. ინტერპერსონალური მიზიდვა, აფილიაცია, მოწონება და სიყვარული (თავი V)
8. პიროვნება, ინდივიდუალური განსხვავებები და მე (სელფი)
9. აგრესია
10. სოციალური პერცეფცია: როგორ ხდება ინდივდის მიერ ინდივიდის აღქმა, თავი მე-2
6. ფსიქოლოგიის შესავალი და საფუძვლები:
ფსიქოლოგიის კვლევის მეთოდები თავი 2
ადამიანის განვითარება ცხოვრების მანძილზე; თავი 11
მოტივაცია თავი 12
ფსიქოლოგიის მეცნიერება ჩვენს ცხოვრებაში თავი 1
შეგრძნებები თავი 4
აზროვნება
ქცევის ბიოლოგიური საფუძვლები თავი 3
ინტელექტი
7. იურიდიული ფსიქოლოგია
8. ბიზნესის და ორგანიზაციის ფსიქოლოგიები:
ბიზნესის ორგანიზაციები ნაწილი 2
ტექნოლოგიური გარემო
ფსიქოლოგია და ინდუსტრია თავი 1
ბიზნესის საფუძვლები თავი 1
ბიზნესის გარემო, მკროეკონომიკური ინდიკატორები
ფსიქოლოგიის საგნის გაგების ეტაპები
ჯგუფთაშორისი ურთიერთობები და კონფლიქტი მე-5 თავი
შრომითი ჯგუფები თავი 4
კომუნიკაცია მე-7 თავი
ექსპერიმენტული ფსიქოლოგიის მოკლე ისტორია
9. გამოცდილებითი სწავლა - სწავლების მეთოდები
10. სტატისტიკა ფსიქოლოგებისთვის: 1 თავი და მე-6 თავი
11. ქართული ენა:
ორთოეპია
ჩიქობავა “ქართული ენის ზოგადი დახასიათება”
“ერთი ტიპის კონსტრუქციის ევოლუციისათვის ქართულში~ ა. პაპიძე
“ქართული ჟურნალ-გაზეთების სახელების მოტივაციისა და სტრუქტურის საკითხები”, მ. ტაბიძე
“დარღვევები თანამედროვე გამოყენებისას თანამედროვე ქართული პრესის ენაში~, კალანდაძე
“ზმნასთან დაკავშირებული ზოგი საკითხი თანამედროვე ქართული პრესის ენაში~ ა. პაპიძე
“ზოგიერთი აბრევიატურა”
“მნიშვნელობის თვალსაზრისით შეუფერებელი სიტყვათშეთანხმებანი თანამედროვე ქართული პრესის ენაში”, თ. ზურაბიშვილი, ც. კალაძე
სიტყვათგანლაგება მარტივ თხრობით წინადადებებში თანამედროვე ქართულში”, შ. აფრიდონიძე

ქართული სალიტერატურო ენის ისტორია, ზ. ჭუმბურიძე, კონსპექტები
ენათმეცნიერება კონსპექტები, კონსპექტები
“ძველი ქართული წარწერები” თავი 1
შედარებითი ლიტ.მცოდნეობის მასალები
პრაქტიკული სტილისტიკა და ენის ნორმალიზაციის საკითხები
თანამედროვე ქართული პროზის ძირითადი მიმართულებები

მომწერეთ
gelashvili.nino@yahoo.com

5 comments:

  1. ეე, ასე გადაცემა რა პონტია, მაგას ჯობია დაასკანერო და დადო - უფრო მეტი ხალხი გამოიყენებს :)

    ReplyDelete
  2. Dv0rsky
    ამდენს რა დაასკანერებს? :) ისე, სოციალური ფსიქოლოგია და ფსიქოლოგიის შესავალი მაქვს ელექტრონული ვერსიაც, თუ ვინმეს დაგჭირდათ...

    ReplyDelete
  3. ავტომატური სკანერი მაქვს სამსახურში.

    ReplyDelete
  4. dagtage http://kikitoland.ge/rac-yvelaze-dzalianmiyvars/ :*

    ReplyDelete
  5. ნინო გამარჯობა...
    ძალიან კეთილ საკმეს აკეთებ ამით :) მე დამაინტერესა სჰემდეგმა თემამ, რომელიც მჭირდება ასევე :
    "სოციალური პერცეფცია: როგორ ხდება ინდივდის მიერ ინდივიდის აღქმა, თავი მე-2"
    როგორ შეიძლება ვნახო ან გამოგართვა ეს მასალა?

    ReplyDelete